La Salle Comtal ha iniciat amb gran il·lusió el primer curs de llengua catalana organitzat pel Consorci per a la Normalització Lingüística (CNL). Aquesta primera edició compta amb la participació de 24 alumnes, que s’han mostrat molt entusiasmats per l’oportunitat d’aprendre i millorar els seus coneixements de la llengua.

Les sessions es duen a terme cada dimarts i dijous, en horari de 16:00 a 18:00 hores, a les instal·lacions del centre. L’acollida del curs ha estat molt positiva per part de les famílies i l’organització, i des de La Salle Comtal es mostren molt satisfets amb la resposta obtinguda.

Des del centre esperen que aquesta sigui tan sols la primera de moltes edicions, consolidant aquesta iniciativa com un referent per a l’aprenentatge de la llengua catalana en l’entorn educatiu i comunitari. “Estem molt contents de poder contribuir a la normalització del català i oferir aquest espai d’aprenentatge a tothom qui ho necessiti”, han manifestat responsables del centre.

Amb aquest curs, La Salle Comtal reafirma el seu compromís amb la formació i el foment de la llengua catalana, apostant per la inclusió i el coneixement com a eines fonamentals per a la cohesió social.