Un total de 15 alumnes de La Salle Comtal van participar en el concert solidari de La Salle Catalunya, celebrat el 27 de febrer al teatre de La Salle Bonanova (Barcelona). Aquest esdeveniment musical reuneix diferents cors i grups dāescoles de la xarxa La Salle amb lāobjectiu de compartir mĆŗsica i, alhora, contribuir a una causa solidĆ ria.
La participació dels alumnes de La Salle Comtal ha estat possible grĆ cies a la dedicació dels professors Toni i Elena, que durant mesos han preparat de manera voluntĆ ria el concertino amb els estudiants. Els assajos sāhan realitzat fora de lāhorari lectiu, demostrant un gran compromĆs amb la mĆŗsica i amb el projecte solidari que impulsa aquest concert.
El concert āCors Solidarisā Ć©s una iniciativa que reuneix centres de La Salle dāarreu de Catalunya i que tĆ© com a finalitat recaptar fons per a projectes socials i educatius, especialment vinculats a entitats com la Fundació Comtal i PROIDE, que treballen per millorar les oportunitats de persones en situació de vulnerabilitat.
Lāacte tambĆ© va comptar amb el suport de la comunitat educativa de La Salle Comtal: mĆ©s de 30 professors van assistir al concert per acompanyar els alumnes i donar-los suport en aquesta experiĆØncia musical i solidĆ ria.
La participació en aquest concert ha estat una oportunitat Ćŗnica perquĆØ els alumnes visquin la mĆŗsica en directe, comparteixin escenari amb estudiants dāaltres centres i, sobretot, contribueixin amb el seu talent a una iniciativa que uneix educació, cultura i solidaritat.











